شروع

 رویداد سخت افزاری سالانه‌ی مایکروسافت شب گذشته برگزار شد. گجت نیوز طبق روال هر ساله‌ی خود٬ تمامی اخبار مربوط به رویداد Surface ۲۰۱۹ را تحت پوشش خبری خود قرار داد٬، اما بسیاری از کاربران اخبار مربوط به این رویداد را از دست داده‌اند.

 

صاحب ویندوز با معرفی جدیدترین سرفیس دیوایس‌های خود شامل نسخه‌ی به‌روز شده‌ی سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو این رویداد را آغاز کرد. این شرکت سپس از نخستین سرفیس پرو قدرت گرفته از ARM پرده برداشت. سپس نوبت به هدفون سرفیس ایربادز و در انتها گوشی تاشو مجهز به دو نمایشگر مایکروسافت رسید. در ادامه شما را به صورت مختصر با هرآنچه در این رویداد معرفی شده٬ آشنا خواهیم کرد. 

انواع سرفیس های استوک

سرفیس لپ تاپ

شاید ظاهر سرفیس لپ تاپ ۳ شبیه به نسل گذشته‌ی خود باشد٬، اما با یک نمایشگر ۱۵ اینچی مجهز به تراشه‌ی AMD یا نمایشگر ۱۳ اینچی با یک تراشه‌ی نسل دهمی اینتل ٬ Ice Lake حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شما این لپ تاپ را می‌توانید با فناوری شارژ سریع٬ خیلی زود شارژ کنید٬ درگاه‌های USB-A و USB-C در دسترس کاربران هستند و یک میکروفون با برد طولانی نیز زیر قاب آن سوار شده است که می‌تواند صدای شما را به خوبی تشخیص دهد.

سرفیس استوک

 

این دیوایس با قیمت پایه ۹۹۹ دلاری برای مدل ۱۳.۵ اینچی و ۱,۱۹۹ دلاری برای مدل ۱۵ اینچی از ۲۲ اکتبر عرضه خواهد شد.

 

 

سرفیس پرو

هفتمین نسل تبلت هیبریدی سرفیس پرو مایکروسافت نیز معرفی شد. این تبلت از تراشه‌های نسل دهمی اینتل قدرت می‌گیرد٬ به درگاه USB-A و USB-C و همچنین میکروفون‌هایی قدرتمند‌تر از نسل پیش مجهز شده است؛ هرچند عمر باتری این دیوایس از ۱۳ ساعت اعلام شده٬ به ۱۰ ساعت نزول پیدا کرده است.

 

سرفیس پرو ۷ با قیمت پایه ۷۴۹ دلاری از ۲۲ اکتبر روانه‌ی بازار خواهد شد.

سرفیس نئو

شرکت مایکروسافت همراه با معرفی گجتی به نام سرفیس نئو٬ آینده‌ی کامپیوتر‌ها را به تصویر کشید. این تبلت ویندوزی تاشو به دو نمایشگر مجزای ۹ اینچی مجهز است که ترکیب آن‌ها یک نمایشگر ۱۳ اینچی با فضای عملکرد زیاد را تشکیل می‌دهد؛ و خبر خوب اینکه شما می‌توانید با نصب یک کیبورد بیسیم به آن٬ بتوانید نئو را به یک لپ تاپ تبدیل کنید.


 

این نخستین دیوایس نامداریست که به پردازنده‌ی Lakefield شرکت اینتل و سخت افزاری در رده‌ی پرچمداران برای اجرای سیستم عامل تازه معرفی شده‌ی ویندوز ۱۰ ایکس مجهز است.

منبع : https://abidarstok.com/microsoft-products-and-surface/

 


رایانه و لپ تاپ سرفیس ,اینچی ,مایکروسافت ,نمایشگر ,مجهز ,معرفی ,دلاری برای ,قیمت پایه ,دهمی اینتل ,اینچی مجهز ,اخبار مربوط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودستان ایران پلاگین | ای تی چت دانلود کده نورگرام تکنولوژی آشپزخونه اطلاعات پزشکی ایزیمیز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان