به گزارش گزارشگر سایت شیدایی به سبک ایرانی این داستان ، در مورد یک زوج که به مدت 62 سال در سایت شیدایی ازدواج کرده اند و 4 ساعت قبل از هم جدا شده اند ، باعث نمی شود شما فقط کمی آه بکشید و ناراحت شوید ، خوب . من مطمئن نیستم که روح دارید. یا داستان در مورد هما معمولی ، زن بیوه 96 ساله که یک همسر عود برای همسر فقیدش "شیرین " نوشت و در یک مسابقه نوشتن آهنگ وارد شد؟ اگر می توانید فیلم را بدون اشک ریختن تماشا کنید ، در خواندن آن زحمت نکنید. شما فقط انسان نیستید چرا داستانهایی از این دست قلب ما را به این صورت متحرک لمس می کنند؟ فکر می کنم دلیل این امر این است که داستانهایی از این دست ، به وضوح نشان می دهند که صیغه یابی شیدایی تعهد مادام العمر است. تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند. ما این کلمات را می گوییم ، و در آنها ایده آل برای آرزو کردن ، چیزی را که همه آرزوی دستیابی به آن را داریم ، می بینیم و در عین حال همه ما آن را انجام نمی دهیم.

این نکته برای ابراز تاسف از آمار طلاق است اما در تلاش برای مقابله با مشکل افزایش نرخ ازدواج در همسریابی موقت شیدایی و کاهش نرخ طلاق ، بیایید نگاهی به برخی مشکلات فرهنگی بیندازیم که می تواند موانعی برای ازدواج سالم باشد.

1. ما از عشق متاهل ایده ای مختلط داریم. طبیعی است که با برخی انتظارات عاشقانه و مطالب دوست داشتنی دوستانه به ازدواج در شیدایی بروید. از همه اینها ، این چنین است که مردم در وهله اول تمایل به ازدواج دارند. آنها عاشق می شوند ، یک رابطه عاشقانه در شیدایی برقرار می کنند و آنقدر نسبت به هم دیوانه هستند که نمی توانند منتظر بمانند تا "برای همیشه" با هم شروع کنند. این بسیار جذاب است. جالب است اینگونه است که خداوند قصد دارد زوج ها را شروع کنند. هر ازدواج سالم ، بدون توجه به چه مرحله ای از آن انجام می شود ، تا حدودی از عشق عاشقانه برخوردار است. دقیقاً همانطور که افراد شخصیت های مختلفی دارند ، ازدواج های مختلفی نیز انجام می شود ، و بیشتر ازدواج ها این احساس "عاشقانه شیدایی" تمام قد را برای همیشه حفظ نمی کنند. و ما نباید از آنها انتظار داشته باشیم. هنگامی که مردم عشق متاهل را با عشق عاشقانه مخلوط می کنند ، به اشتباه احساس می کنند که ازدواجشان در هنگام فروپاشی شروع می شود. تعداد گل سرخ کمتر و حق طلاق بیشتر وجود دارد. دیگر آهنگ های عاشقانه و ترسناک روزانه زیادی وجود ندارد. محو کردن عاشقانه در فرهنگی که به زوجین می گوید آنها می توانند هنگام سخت شدن کنار بگذارند ، هنگامی که "آنها از عشق خارج می شوند" را ترک کنند یا همسرشان "دیگر آنها را خوشحال نمی کند" ، دستور العمل دلسردی و انواع منفی است ، افکار خودخواهانه که می تواند به طلاق منجر شود.

2. ما در عشق به خودکشی ناکام هستیم. این مشکلی است که من حتی در بین سنی های بسیار "مومن" مشاهده کرده ام که درباره ایمان خود بسیار می شناسند و دوست دارند. به نوعی به عنوان یک مسلمان نتوانسته ایم به برخی از شوهرها و همسران کمک کنیم تا بشنوند و درک کنند که تماس آنها برای ازدواج در همسریابی شیدایی ، فراخوانی برای تهیه یک هدیه کلی از خود به همسرشان است. آن "هدیه صمیمانه خود" که او از آن یاد می کند ، یک تماس روزانه برای یادرآوری فداکارانه است ، و من به شما اجازه می دهم تا با راز کمی این کار را انجام دهید: این چیزهای خوبی نیستند. درد می کند. مثل فداکاری همیشه به همین دلیل آنها آن را فداکاری می نامند. در زندگی خودم ، من دیده ام که به نظر می رسد ازدواجهای "بی نقص" در خارج به دلیل عدم موفقیت یک یا هر دو همسر در تشخیص این واقعیت ساده از درون متلاشی می شود: عشق اول است. خیریه بالاتر از همه چیز. شما می توانید یک زن و شوهر کاتولیک در غیر این صورت "عالی" باشید - یک زندگی مناسب و معقول داشته باشید ، خانه ای بسازید ، فرزندان خود داشته باشید و آنها را به خوبی آموزش دهید - اما اگر نتوانید اهمیت دوست داشتن همسر خود را با عشق به خود بشناسید ، شکست می خورید. در مهمترین چیز هیچکدام از موارد دیگر اهمیتی ندارند. همه ما در فداکاری کامل نیستیم ، و در یک ازدواج سالم در سایت شیدایی فضای زیادی برای اشتباهات ، رحمت و بخشش وجود دارد. با این حال ، تماس اساسی که بسیار مهم برای شنیدن است ، فراخوانی برای دوست داشتن یکدیگر و یافتن کامل از طریق "هدیه ای صمیمانه از خود" به همسرتان است. این نوع عشق فقط "خوب نیست اگر بتوانید آن را پیدا کنید". آن چیزی نیست جز ازدواج ، بله ازدواج در سایت همسریابی شیدایی که به شما کمک می کند همسرتان را در بین زوج های متعدد بیابید .

3. ما اهمیت حرف را اشتباه می فهمیم. شغل برای بسیاری از نسلهای جوان امروزی مفهوم سختی است که باید درک کند. ایده یک تماس - نه شغل ، بلکه یک تماس - برای ازدواج ، عاقد یا زندگی مذهبی برای بسیاری از افراد ایرانی است. با این حال ، هنگامی که ما نتوانیم ازدواج را به عنوان یک فراخوان تشخیص دهیم ، آن را کمرنگ می کنیم. از نظر فرهنگی ، این یک سرگرمی یا کار خوب است که "اگر به آن نوع کارها وارد شوید" انجام شود. اما فرهنگ ما به جوانان این امکان را می دهد تا بدانند که اهداف شغلی می توانند ازدواج را به عقب بیندازند. بسیاری از کاربران سایت همسریابی شیدایی که سن آنها بین 20 تا 30 سال هستند به دلیل همین نبود ضغل ازدواج خودشان را به تعویق انداخته اند اما آنها همسرشان را در شیدایی انتخاب کرده و برنامه های سفر می توانند اولویت داشته باشند. هیچ عجله ای نیست. نتیجه ناراحت کننده این است که وقتی افراد بعداً در زندگی ازدواج می کنند ، احتمال اینکه همسر و همسر خود را ملاقات کنند وقتی که هر دو آماده به انجام تعهد باشند ، کمتر وجود داشته باشد و مردان و ن آماده ازدواج حتی در سایت های دوست یابی حتی برای کسانی که به طور جدی به دنبال همسر هستند. اگر ازدواج حرفه‌ای است ، این بدان معناست که این کار زندگی شماست؛ این کار نیست و کاری است که شما از طرف آن انجام دهید. این چیزی است که شما در ابتدا انجام می دهید ، و سپس می توانید بقیه زندگی خود را در اطراف خود ایجاد کنید ، نه چیزی که بعداً سعی کنید در آن جا داشته باشید ، پس از صرفه جویی در پول کافی و انجام کارهای "مهمتر". ناراحت ترین بخش از موانع فرهنگی برای ازدواج سالم این است که آنها بر بسیاری از افراد بی گناه تأثیر منفی می گذارند که ناامیدانه می خواهند به تماس تلفنی پاسخ دهند. آنها می خواهند همسر خود را پیدا کنند ، ازدواج کنند ، یک تعهد مادام العمر را شروع کنند و با عشق به خودشان تمرین کنند. اما فرهنگ ما گاهی به شکلی پیش می رود.

اما خبر خوب این است که خدای ما خدای عالی و بزرگی است. ممکن است قدرت یک فرهنگ ضد ازدواج بزرگ باشد ، اما خداوند بزرگتر است و او با آنچه به او می دهیم کار می کند. همه ما ، متاهل ، مجرد ، طلاق ، بیوه ، و یا چیزی در بین ، می توانیم هر روز دعا کنیم برای فیض مورد نیاز برای زندگی از ندای مسیح برای کمال در دنیای ناقص. بیایید از ازدواج در شیدایی حمایت کنیم. بیایید برای همدیگر دعا کنیم. بیایید یکدیگر را تشویق کنیم.بیایید ازدواج کنیم.

 

 

 


مقالات ازدواج به سبک شیدایی ازدواج ,شیدایی ,انجام ,کنیم ,همسر ,عاشقانه ,ازدواج سالم ,برای ازدواج ,سایت شیدایی ,داشته باشید ,شروع کنند ,سایت همسریابی شیدایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب سایت پیشگامان صنعت فروشگاه سایت بلاگ بیست حقایق جالب متارویال-فایل و محتوا ملی طرح | طراحی چت روم بدون عنوان تا اطلاع ثانوی مصنوعات چوبی-چوب مصنوعی-پلی یورتان-درب ضدآب